Hoe kan ik mijn android scherm spiegelen?

Voor een project wil ok mijn nexus7 scherm TIJDELIJK spiegelen. Ik zou 'm graag horizontaal gespiegeld willen hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.9K

Het beste antwoord

Met de Nexus 7 heb je twee opties. Je kunt een SlimPort adapter op je Nexus 7 aansluiten om het scherm te spiegelen. SlimPort is een alternatief op MHL. Dus niet hetzelfde. De Nexus 4 en 7 zijn zover ik weet de enige Nexus devices met SlimPort.

Draadloos is het mogelijk via Miracast. Hiervoor heb je wel een Miracast ontvanger voor jouw display nodig. Een aantal Smart TV's hebben dit al in zich, maar bij velen ontbreekt het.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel!

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kun je alleen maar computerschermen spiegelen. Ik heb het voor je opgezocht maar kon nergens iets vinden over beeldschermen van mobieltjes spiegelen. Veel succes met je project verder!