usb poorten vooraan geven melding dat vorig aagesloten apparaat storing heeft veroorzaakt en niet meer herkent wordt, hoe komt dit?

het apparaat dat ik wou aansluiten was mijn windows phone, met andere telefoon of apparaten krijg ik dezelfde foutmelding, behalve met mijn hoofdtelefoon, die wordt direct herkent zonder problemen, hoe weet ik welke de voorste usb's zijn in apparaatbeheer? kan ik die opnieuw instellen eventueel? en hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
5.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oowja ik zou hier ook nog eens even kijken als mijn vorige tips niet werken http://www.windows-helpdesk.nl/usb-poorten-werken-niet/

Antwoorden (3)

Ik heb dit probleem ook gehad met mijn laptop het is een fabriek fout . Ik heb daarmee mijn laptop op moeten sturen . en kreeg hem weer netjes gerepareerd terug.

Maar als het om een computer gaat zou ik proberen fabrieksinstelling te doen of windows opnieuw proberen te instaleren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voordat je iets UIT de USB-poort haalt, moet je eerst een icoontje aanklikken onderin de taakbalk. Dan krijg je een melding dat je het USB-apparaat veilig kunt verwijderen.
Als je dit niet doet, dan denkt het systeem, dat er nog iets aangesloten is en dan krijg je van die foutmeldingen.

In apparaatbeheer kun je rechtsklikken op de USB (zie afbeelding) en dan "zoeken naar gewijzigde apparaten" kiezen. Dit kan ook helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel waarschijnlijk heb je op die usb-poorten ooit een usb-apparaat aangesloten dat het niet zo netjes neemt met de 'usb-regeltjes' (qua stroomverbruik en dergelijke) met als gevolg dat de usb-controller die de probleempoorten aanstuurt daar nu de dupe van is.

Laat alle exotische usb-apparatuur zoals koffiemokwarmers, lampjes en ventilatoren daarom gewoon achterwege!