Hoe voorkom ik dat een normale foto verkleind in mijn afbeeldingen komt?

het is een opname van 10m. windows 7 gebruik ik.
ligt dat aan een instelling en hoe moet die instelling dan zijn

Toegevoegd na 16 uur:
10 mb

11 jaar geleden
in: Software
Amadea
11 jaar geleden
Een foto van 10 meter is toch geen normaal formaat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij de foto niet verkleint (resize) met een of ander programma, dan wordt ze niet kleiner. Je bedoelt wellicht dat foto's in een map afbeeldingen worden voorgesteld als thumbnails??? 10 m...? Bedoel je 10 Megabyte?

Het beste antwoord

Dit zijn zogeheten previews.
Kleine afbeeldingen van je beeldmateriaal.

Deze kun je instellen, al is het maar beperkt ( tenzij je in het register van je windows wilt poken ).

Open de map "mijn afbeeldingen".
Klik op beeld.
Dan zie je nu staan extra grote pictogrammen, grote pictogrammen, normale pictogrammen en kleine pictogrammen.
Door hierop te klikken verander je de grote van deze preview.
Met je bestanden gebeurt verder niets.