Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een gedownloade film op je iPad zetten?

Je hebt bepaalde apps waarmee je bestanden (bv. worddocumenten) kan lezen en opslaan op je iPad. Bestaan er ook dergelijke apps voor films?
Ik zou graag films van mij computer op mijn iPad zetten namelijk.

Alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, dit kan met de app Flexplayer.
Dan sluit je je iPad aan op de pc, gaat naar het tabblad apps van je iPad (in iTunes), en daar zie je een optie om het over te zetten.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
Ja hoor, ik gebruik playerXtreme, gratis in AppStore de volledige versie kost 79 cent. Alle denkbare bestandsformaten speelt hij af inclusief de aparte subs bestanden. Ook hier moet je een fysieke verbinding hebben met iTunes tijdens overzetten op je Ipad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heel gebruiksvriendelijk en gratis is handbrake.kunt kiezen voor welk medium je de film wilt converteren.let wel even op dat je even bij de potientele ondertiteling nederlands selecteert.
film converteren is wel tijdrovend.

Toegevoegd na 50 minuten:
even niet goed gelezen door mij.gebruik zelf avplayerhd. leest alle soorten films.idd moet je ook hier de ipad aan de pc aansluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding