Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik muziek aan iPad toevoegen zonder te synchroniseren?"

Ik heb muziek bestanden naar mijn iPad overgezet, dit is in totaal 40 GB. De 40 GB kan ik dus van (windows) pc afhalen lijkt mij. Maar als ik mijn ipad op mijn computer aansluit, en bijvoorbeeld 1 nieuw nr naar mijn iPad wil verplaatsen via iTunes, kan dit niet.

Hij wil steeds maar synchroniseren en niet toevoegen. En mijn pc is op 1 nieuw muziekbestand na leeg. Als ik niet oppas ben ik alles KWIJT!

Iemand een idee hoe ik dit oplos, zonder alle muziek dubbel op te slaan (op pc + iPad). Automatisch synchroniseren staat al uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
719
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
een back up van je muziekbestanden is zoiezo wel handig. met de ipod is het zo dat je muziek wel van pc naar ipod kan laden maar niet andersom. weet niet of dit voor de ipad ook geld. een 64 gb usbstick zou bijv kunnen of een externe schijf.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

iTunes is een heel gesloten systeem. Met software zoals Mediamonkey kun je gemakkelijk muziek overzetten naar je iPad of iPhone zonder de iTunes Software.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah bedankt! Ik ga het gelijk proberen!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding