Hoe kan ik muziek aan iPad toevoegen zonder te synchroniseren?"

Ik heb muziek bestanden naar mijn iPad overgezet, dit is in totaal 40 GB. De 40 GB kan ik dus van (windows) pc afhalen lijkt mij. Maar als ik mijn ipad op mijn computer aansluit, en bijvoorbeeld 1 nieuw nr naar mijn iPad wil verplaatsen via iTunes, kan dit niet.

Hij wil steeds maar synchroniseren en niet toevoegen. En mijn pc is op 1 nieuw muziekbestand na leeg. Als ik niet oppas ben ik alles KWIJT!

Iemand een idee hoe ik dit oplos, zonder alle muziek dubbel op te slaan (op pc + iPad). Automatisch synchroniseren staat al uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
een back up van je muziekbestanden is zoiezo wel handig. met de ipod is het zo dat je muziek wel van pc naar ipod kan laden maar niet andersom. weet niet of dit voor de ipad ook geld. een 64 gb usbstick zou bijv kunnen of een externe schijf.

Het beste antwoord

iTunes is een heel gesloten systeem. Met software zoals Mediamonkey kun je gemakkelijk muziek overzetten naar je iPad of iPhone zonder de iTunes Software.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah bedankt! Ik ga het gelijk proberen!!