Weet iemand hoe ik een programma kan downloaden dat automatisch doc/docx opent?

Volgens de bedrijfsinformaticus bestaat er een programma van ongeveer 5 MB dat automatisch alle docx en doc's opent zonder dat ik daarbij hoef na te denken. Weet iemand de link naar een dergelijk programma?

Zonder dit programma krijg ik vaak de melding dat het bestand in Compatibiliteitsmodus staat, en dan kan ik er niets mee.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er is een conversietool, die zet inderdaad je bestand in compatibiliteits modus.
Wil je dit niet, dan moet je toch echt Office 2007 installeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bedoel je word viewer
Word viewer opent word bestanden om te lezen maar je kunt ze dan niet bewerken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf gebruik ik OpenOffice. Dit is een zeer makkelijk programma en kan op iedere computer. Het opent alle bestanden en is nog gratis ook!