Instellingen windows live mail veranderen maar hoe?

Het programma Windows Live Mail heb ik geïnstalleerd.. Het lijkt me handig om mijn mail via dit programma te organiseren.
Alleen het verzenden en ontvangen van berichten lukt niet.

The host could not be found.

zowel van inkomende als uitgaande mail geeft hij deze fout.
Weet iemand de instellingen? ik heb Ziggo.
En kun je me dan ook vertellen waar ik dit moet veranderen?

Dan nog iets; kan ik dit programma ook in het Nederlands instellen?

bedankt!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Ziggo helpt u graag bij het instellen van uw e-mailprogramma. Stap voor stap helpen wij u met de POP- en SMTP-instellingen. Bekijk de verschillende e-mailprogramma’s die Ziggo ondersteunt.

Staat u e-mailprogramma er niet bij? Gebruik dan de algemene e-mailinstellingen.

Inkomende serverinstellingen
Server* = pop.ziggo.nl
Serverpoort = 110

Uitgaande serverinstellingen
Gebruikersnaam = uw volledige e-mailadres (bijvoorbeeld piet@ziggo.nl)
Wachtwoord = het wachtwoord van uw e-mailaccount
Server = smtp.ziggo.nl
Serverpoort = 587
Vink “Voor de server voor mijn uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist” aan
Type versleuteling = Automatisch

Klik in WLM op pop zoggo met de rechter muisknop en ga daar naar eigenschappen en vul daar algemeen en server in met bovenstaande gegevens.Of neem contact op met Ziggo.
Je moet wel eerst de nerderlandstalige versie van WLM downloaden(bv via google)