Bij xsplit kan ik niet meer dan 20 frames per seconden instellen. Hoe kan ik dit oplossen ?

hallo beste lezer.
bij xsplit kan ik niet meer dan 20 fps instellen.
want ik wil graag recorden in 30 of 60 fps.
wat kan ik hier aan doen.
of licht het aan mijn computer.
specs.
besturing’s programma: Windows 7 professional 32 bit.
ram: 3.00GB
processor: intel(R) Core(TM)2 cpu 6300 @ 1.86ghz 1.87ghz
video: nvidia geforce g210
alvast bedankt .
groetjes rick

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je gebruikt waarschijnlijk de gratis versie. Deze heeft een beperkt in te stellen framerate. Het enige wat je hier aan kan doen is een betaalde versie aanschaffen.
Een andere beperking is o.a. de resolutie. Ook deze is bij de betaalde versie 920x1080.
Zie de verdere verschillen in de bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi beeren
ik heb de gekochten xsplit u bedoeld denk ik heb het ff via link gedaan dithttp://imgur.com/delete/V6BaeORMxQTpwEV
maar ik stel ook dit in maar dat kan niet meer dan 20 bij max keyframe zie deze link
http://imgur.com/delete/WfhkEBnuE6Ah5np
want als ik dan wat opneem en ik doe dan op het programa eigenschappen dan staat dit er foto 3 is ook een link http://imgur.com/delete/H8IQdLEerAg79rE
hopelijk begrijp u een beetje wat ik bedoel
groetjes rick
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Da's inderdaad vreemd. Gezien de resolutie is het programma goed geregistreerd. Wellicht even je licht opsteken in het uitgebreide forum dat ze hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
goeie ik ben echt fu**** slecht in Engels daarom probeerde ik het hier misschien weet iemand anders het wel
maar als nog bedankt
groetjes rick
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb nog even en half uurtje voor je op het forum doorgebracht, maar er zijn zoveel problemen met fps dat ik jouw probleem er niet tussen kan vinden(meer dan 1800 hits). Ik ben bang dat je toch contact op zal moeten nemen met hun supportteam. Even iemand in je buurt zoeken dus die het engels wel machtig s
Succes