Bestaat er een gratis app voor gps gran canaria en werkt dat zo?

Ik heb geen abonnement voor buitenland . Werkt zo een ap zonder verbinding? Moet je kaarten eerst downloaden? Vraagt dat veel geheugen ? Of betaalde app nemen, welke? Hoelang is dat dan geldig ? Altijd od voor een jaar of zo

10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je minder dan een week op Grand Canaria blijft raad ik voor een telefoon met weinig geheugen raad ik Be-on-road of Sygic aan, Bij deze moet je de kaarten downloaden, Hiervoor is Internet nodig, verder is de app gratis voor een week en heeft alleen GPS nodig. Blijf je langer is een telefoon met veel geheugen nodig als dit zo is raad ik NavFree aan, Ook een gratis app die alleen met GPS werkt! Gaat geloof ik altijd mee! Vreet wel veel geheugen van je telefoon, Tja 't is beslist geen klein geheugen appje.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Trouwens dit is voor Android! Niet voor Apple of Windows)