De temp file op mijn computer is corrupted. Hoe repareer je dat?

10 jaar geleden
in: Software
Cryofiel
10 jaar geleden
"De" temp file? Welke van de honderden temp-files bedoel je? Is het één van de temp-files van Windows, of is het één van de temp-files van een programma? In het laatste geval: van welk programma?

Het beste antwoord

Probeer als eerste eens Ccleaner te draaien. Die kan alles temp folders leeggooien.
Gratis te downloaden op: http://ccleaner.nl.softonic.com/

Draai voor de zekeheid ook even een virusscanner:
http://free.avg.com/nl-nl/free-antivirus-download

Mocht dit niet lukken of niet genoeg, dan kan je ook handmatig wat dingen doen:
Leeg je temp folder and temp internet files folder (Start > Run, en typ: temp. Nadat alles leeg is, kan je dit ook doen met %temp%).

mocht dit nog niet het gewenste effect hebben, kan je ook nog een repair doen. Maak voor de zekerheid een back-up van je bestanden!
Start > Run typ:
chkdsk /r

Antwoorden met Y of Ja en herstart voor file system repairs. Verder de aanwijzingen opvolgen.
Thecis