Ik krijg binnenkort de iphone 5. Krijg ik al mijn apps automatisch op dat aparaat als ik inlog op iCloud?

Behoud ik dan bijvoorbeeld ook mijn highscores in games?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
apparaat*

Antwoorden (2)

Je kan al je gegevens van je oude apparaat opslaan in Itunes, als je dan je nieuwe apparaat verbind met Itunes vraagt Itunes of je dat "account" wil gebruiken, en dan kopieerd die gewoon alles naar je iphone 5, en is alles dus precies hetzelfde, ook je highscores in games ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een reservekopie over-the-air kunt maken met de huidige telefoon, kun jij bij de setup-wizard aangeven dat je de kopie wilt terugzetten. iCloud is dan inderdaad vereist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een reservekopie heb ik al gemaakt. Lees mijn vraag nog eens..