Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn pc doet iets stiekem op de achtergrond, hoe kom ik erachter wat ?

Telkens als ik bijv op youtube in full screen kijk dan gaat de fullscreen na een minuut of 10 / 15 weg. nou heb ik natuurtlijk ook in het taakbeheer onder het kpje processen gekeken maar het zijn er teveel. Hoe kom ik erachter welk proces het is ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
872

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ga eens na welk proces wat doet en mocht je het niet herkennen zoek dan even de naam op google. Als het iets wat je niet nodig hebt kan je het sluiten (pas op voor windows onderdelen!).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk niet dat dat iets met een achtergrond programma te maken heeft
maar meer iets met energie beheer ? misschien dat een screen saver actie niet werkt ?
wellicht wordt dat wel gecanceled door flash zelf maar gaat ie daardoor wel terug naar standaard beeld
probeer het eens uit door je screensaver actie uit te zetten ?
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden
Probeer allereerst al je add-ons eens te updaten. Soms is dit het probleem.

Om terug te komen op je vraag over welk proces het kan zijn, als je binnen het tabblad "processen" éénmalig op het kopje "Geheugen (privéwerkset)" drukt, sorteert de computer het lijstje automatisch op welk proces het meeste geheugen opvraagt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding