is het mogelijk om programma's online te draaien?

Hoi, Ik heb een klein craftbukkit servertje voor minecraft, maar mijn pc is niet zo goed en de console neemt nogal veel ram in beslag. Dus ik voeg me af of er iets is waardoor ik het online kan laten draaien.. (of iets in die richting)

Alvast bedank voor degene die mij antwoord kan geven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je moet er voor betalen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat snap ik. Dat is online hosting. Maar ik wil weten of het mogelijk is programma's online te draaien @thymonman

Antwoorden (1)

Hey, ik begrijp je vraag niet helemaal, maar wat ik kan aanraden is een server te laten hosten. Ja, dit kost geld maar het is wel heel fijn omdat je server dan 24/7 online is.
Ook hou je alle toegang tot de bestanden (bij de meeste host bedrijven) en als er iets mis gaat kan je meestal hulp vragen aan zo'n bedrijf!

Groetjes Rapsac