Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik een bestand (samenvatting) via mijn laptop op mijn grafische rekenmachine (TI-84 plus)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
19.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Om bestanden te kopiëren naar de TI-84 Plus rekenmachine vanaf je pc met Windows, hoef je niet TI Device Explorer te gebruiken. Open Windows Verkenner, markeert de bestanden die je wilt kopiëren met de rechtermuisknop op de gemarkeerde bestanden, selecteer je Verzenden naar en klik op Connected TI Device .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zie net dat het antwoord hier had gemoeten, dus hier is het alsnog

de makkelijkste manier is om de bestanden die je wilt verplaatsen op het bureaublad(of andere makkelijke locatie) te plaatsen en vervolgens met rechtermuisknop op send to TI device, ik weet niet zeker of dit zonder TI connect kan, anders kan je het hier downloaden.

http://education.ti.com/en/us/products/computer_software/connectivity-software/ti-connect-software/features/features-summary

voor dat je het naar je GR kunt sturen moet je de rekenmachine eerst met een usb-kabel aan sluiten of met een kabeltje van een andere rekenmachine halen.

een handig programma om samenvattingen te maken vind ik GR programm generator, hiermee maak je samenvattingen die je onderverdelen kunt in kopjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding