Hoe zet ik een bestand (samenvatting) via mijn laptop op mijn grafische rekenmachine (TI-84 plus)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
19.5K

Antwoorden (2)

Om bestanden te kopiëren naar de TI-84 Plus rekenmachine vanaf je pc met Windows, hoef je niet TI Device Explorer te gebruiken. Open Windows Verkenner, markeert de bestanden die je wilt kopiëren met de rechtermuisknop op de gemarkeerde bestanden, selecteer je Verzenden naar en klik op Connected TI Device .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zie net dat het antwoord hier had gemoeten, dus hier is het alsnog

de makkelijkste manier is om de bestanden die je wilt verplaatsen op het bureaublad(of andere makkelijke locatie) te plaatsen en vervolgens met rechtermuisknop op send to TI device, ik weet niet zeker of dit zonder TI connect kan, anders kan je het hier downloaden.

http://education.ti.com/en/us/products/computer_software/connectivity-software/ti-connect-software/features/features-summary

voor dat je het naar je GR kunt sturen moet je de rekenmachine eerst met een usb-kabel aan sluiten of met een kabeltje van een andere rekenmachine halen.

een handig programma om samenvattingen te maken vind ik GR programm generator, hiermee maak je samenvattingen die je onderverdelen kunt in kopjes