Hoe kan ik van een album met losse mp3's een bestand maken, zodat het een geheel is als ik er naar luister in plaats hij 1 seconde overspringt?

Heb bv een skihut cd gedownload maar dit zijn losse mp3's als ik deze luister op bv me telefoon speelt het niet door maar springt hij over naar het volgende nummer en hoor je dus heel ff niks. Best wel storend.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

brandt met de computer een Mp3 van alle losse Mp3's.
Werk zelf met Ashampoo en hier kun je de mogelijkheid aanvinken dat je geen pauzes wilt tussen de nummers. zet daarna het grote samengevoegde bestand op je telefoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kies voor de optie: toevoegen aan afspeellijst. Als je niet weet hoe, even aan mij vragen.