Vervalt office 2010 licentie bij installeren office 2013 demo?

Hallo,

Momenteel heb ik een licentie van office 2010 op mijn computer staan. Als ik nou de demo van office 2013 installeer, vervalt dan de office 2010 op mijn computer? Niet dat ik na de demo opeens mijn office 2010 kwijt ben..

Vriendelijke groet,
Stan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee hoor, je kunt Office 2013 uitproberen. En als deze niet bevalt, verwijder je dit programma weer en zet je Office 2010 terug. Je licentie blijft geldig.
SimonV
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Ja helaas, je kunt geen twee Office-pakketten tegelijk op je pc hebben.
Dus misschien eerst goed kijken wat de verschillen zijn en of je werkelijk belang bij Office 2013 hebt.