hoeveel office 2013 home and business licenties mag ik op mijn Microsoft account hebben?

Ik heb opzoek naar of er een restricitie is op het aantal licenties van Office 2013 Home and Business dat je mag hebben op een microsoft account.
Zit hier een limiet aan en zo ja hoeveel en waar staat dit vermeld?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Bij een office pakket wordt zelf al het maximaal aantal licenties aangegeven. Zo is dat voor een normaal small business pakket 10 pc's. Indien je aan het max zit dan installeert het programma zich vanzelf niet meer, je kan hier dus weinig aan fout doen. Normaliter wordt het maximaal aantal licenties op de plastic case vermeld.