Na gebruik hdmi kabel tussen laptop en tv, is mn scherm op laptop iets kleiner en toetsenbord is in de war. Taal instellen al gedaan. Wat nu?

Ik heb taal al ingesteld naar vs, ook de tip schakelen tussen invoertalen en niet toegewezen optie. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Rechtermuisknop op bureaublad, dan schermresolutie en instellen welke resolutie je wilt gebruiken.

*Volgens mij kun je dit voorkomen door als je je laptop koppelt. Met windows + P alleen tweede scherm tonen te selectern
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je indeleing van het toetsenbord in de war lijkt te zijn kun je dat testen door het vraagteken op te roepen als je rechter shift + vraagtekentoets in typt en je krijgt dan een = teken druk dan tegelijk de linker CTRL + linker Shift in en de indeling veranderd. werkt dit niet probeer dan de combinatie Linkder Shift + Linker Alt

Mocht dit niet werken wacht dan even tot een andere gebruiker wellicht een andere oplossing voor je heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor je toetsenbord kun je kijken of hij niet per ongeluk op nederlands isgesprongen, hij moet op verenigde staten staan. Alleen je toetsenbord, niet de taal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan dat rechtsonderin instellen, bij die kleine pictogrammetjes
Rebooten wil in zulke gevallen weleens helpen ;-)