welke browser werkt met tabbladen waarbij de browser zelf een nieuw tabblad opent. slimbrowser kan het maar werkt niet lekker met windows7.

Firefox, opera, avantbrowser werken allemaal met tabbladen maar bij deze moet je eerst een tabblad openen en dan pas de url intypen of favo openen want anders wordt de actieve tab overschreven. Ik wil een nieuwe pagina openen en die moet dan automatisch in een nieuwe tab komen staan. Welke browser kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In elke moderne browser werkt het indrukken van de CTRL-toets als je op een link klikt om deze link in een nieuw tabblad te openen. Zo kun je zelf kiezen of een link al dan niet in een nieuw tabblad geopend wordt. Want om elke link standaard in een nieuw tabblad te laten openen lijkt mij ook wat veel van het goede.

Daarnaast is er voor Firefox een uitbreiding (extensie) met de naam Tab Mix Plus. Die biedt nog veel meer opties voor het werken met tabbladen. Als je die in Firefox installeert dan kun je eens door de opties heen gaan om te zien of er iets bij zit wat jou verder kan helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank u dit is, met tabmixplus, de enige mogelijkheid die werkt.

Andere antwoorden (6)

Chrome doet dat. Erg prettig in gebruik en ook mooi qua grafische vormgeving. Heb het helaas verwijderd hier omdat hij nogal stoort bij bepaalde sites.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet je werkwijze even aanpassen. Eerst een nieuwe tab openen en dan de URL intikken. Is dat nou echt veel moeite?
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
`ja en je krijgt een min
AWM
14 jaar geleden
Dank je!
Ja Chrome doet dat inderdaad, maar dat was dan ook het enige wat Chrome goed deed, heb 'm ook weer verwijderd omdat het verder een irritante browser is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Chrome kan het, heb het zelf ook en werkt prima. Bij internet Explorer moet het ook kunnen, moet je even kijken bij de instellingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de Firefox klik ik een url-link aan met de middelste knop van mijn muis, en dan opent die in een nieuw tabblad. Met een muis die niet zo'n knop heeft, klik ik de link met de rechterknop aan, en kies dan de optie "Openen in nieuw tabblad".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan je browsers bij mijn weten allemaal instellen dat ze een nieuw tabblad openen in plaats van een nieuw venster.

bij firefox: opties -> tabbladen -> 'nieuwe vensters openen in een nieuw tabblad'