Ik heb per ongeluk mijn printerinstellingen gewijzigd denk ik, maar hoe corrigeer ik dat?

De prints worden niet afgedrukt, mogelijk niet doorgestuurd. Wel zijn ze aanwezig, geeft de PC aan.Aan de printer mankeert niets geloof ik.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel besturingsysteem heb je? En welke printer?

Het beste antwoord

Ligt eraan wat je hebt gewijzigd.

Je kan eerst eens proberen om de printer (weer) in te stellen als standaardprinter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hallo, dank, onderbroken waas aangevinkt, dit weer uitgezet.
doet t weer rob

Andere antwoorden (1)

Misschien wil je informatie toevoegen over welke printer je hebt en hoe je deze en de PC hebt aangesloten (bedraad/wifi/zit er een router tussen of staat de printer direct op de PC aangesloten)?

Zelf zou ik een aantal tot alle van de volgende punten proberen:

- Mocht jouw printer via WiFi aangesloten zijn, zou ik hem bedraad aansluiten om te zien of dit enig verschil maakt.
- Printer even uit en ook stekker eruit en weer erin en opnieuw aanzetten
- De printer naar 'fabrieksinstellingen' zetten, hierbij moet mogelijk wel de netwerkinstellingen opnieuw ingegeven worden mits dit niet automatisch gaat en mits de PC uberhaupt op het netwerk aangesloten is natuurlijk
- Ik zou de printer verwijderen op de PC, PC opnieuw opstarten en printer opnieuw toevoegen.

Ik gooi er even een lijst uit, omdat ik jouw exacte situatie niet ken, maar deze punten kunnen allen al helpen.

Succes!