Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb per ongeluk mijn printerinstellingen gewijzigd denk ik, maar hoe corrigeer ik dat?

De prints worden niet afgedrukt, mogelijk niet doorgestuurd. Wel zijn ze aanwezig, geeft de PC aan.Aan de printer mankeert niets geloof ik.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
803
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel besturingsysteem heb je? En welke printer?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ligt eraan wat je hebt gewijzigd.

Je kan eerst eens proberen om de printer (weer) in te stellen als standaardprinter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hallo, dank, onderbroken waas aangevinkt, dit weer uitgezet.
doet t weer rob

Andere antwoorden (1)

Misschien wil je informatie toevoegen over welke printer je hebt en hoe je deze en de PC hebt aangesloten (bedraad/wifi/zit er een router tussen of staat de printer direct op de PC aangesloten)?

Zelf zou ik een aantal tot alle van de volgende punten proberen:

- Mocht jouw printer via WiFi aangesloten zijn, zou ik hem bedraad aansluiten om te zien of dit enig verschil maakt.
- Printer even uit en ook stekker eruit en weer erin en opnieuw aanzetten
- De printer naar 'fabrieksinstellingen' zetten, hierbij moet mogelijk wel de netwerkinstellingen opnieuw ingegeven worden mits dit niet automatisch gaat en mits de PC uberhaupt op het netwerk aangesloten is natuurlijk
- Ik zou de printer verwijderen op de PC, PC opnieuw opstarten en printer opnieuw toevoegen.

Ik gooi er even een lijst uit, omdat ik jouw exacte situatie niet ken, maar deze punten kunnen allen al helpen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding