Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Apple Mail: hoe maak de letters in een bericht groter?

Als ik op mijn iMac in Mail een bericht schrijf, zijn de letters op het scherm zo klein, ondanks het feit dat het een 12 punts letter is. Hoe krijg ik die groter zonder de puntgrootte te veranderen. Het gaat dus puur om de schermlettergrootte.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Druk op de rails met opties op Voorkeuren of Preferences en dan op Letter en kleur of Fonts & Colours. Kies dan de gewenste grootte

Groet Jordicello
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dag Jordicello, Bedankt voor je reactie. Alleen, het is geen antwoord op mijn vraag. Jouw manier maakt de fontgrootte in het bericht groter, ik bedoel: de ontvanger ziet ook een grotere letter. Ik wil alleen dat de letter op mijn scherm groter wordt. Zoals ik in Safari alle letters groter kan maken met cmd en +. Met diezelfde sneltoets kan ik ook de letters in een telezen bericht groter maken, maar niet in een bericht dat ik schrijf. Het gaat dus om het schermlettertype. Groet,
jjbveld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Raar... Ik gebruik Thunderbird op de iMac en daarbij werkt cmd+ wel.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding