Bestaat er een online tool waarmee je direct een bericht in een keer op allerlij sociale netwerken kan zetten?

Ik zou zowiezo twitter en blogger erin willen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een site als Hootsuite kun je op meerdere plaatsen gelijktijdig hetzelfde bericht plaatsen.
Ik zie er staan: Twitter Facebook GooglePlus Linkedin Foursquare Wordpress.
Helaas geen Blogger.
Wel kun je op Blogger via e-mail plaatsen. Dat is wel erg makkelijk. Mogelijk zijn er andere sites als Hootsuite die wel de combinatie Twitter en Blogger bieden. (www.hootsuite.com)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kun je iets in elkaar knutselen met IFTTT. Dat is een gratis online dienst om meerdere internet-diensten met elkaar bepaalde acties uit te laten voeren.

Antwoorden (3)

Ja. Hootsuite. Wel engels en gratis kan je niet alle functies gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dlvr.it is ook een tool die je hiervoor kunt gebruiken. Enige tijd terug is het wel betaald geworden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dlvr.it geeft je geen opties om te posten.
wel kun je hiermee:
- posten op je blogger site
- deze vervolgens via dlvr.it (of twitterfeed.com) rss automatisch naar je Twitter account laten posten
- via twitter.com options je postings weer laten kopieren naar Facebook.

dan heb je wel Twitter en Blogger ineens.
je hoeft alleen maar te plaatsen (of emailen) op je Blogger account.