Hoe kan je norton uninstallen?

Bij vista krijg je een trial van norton, maar ik heb avira dus wil ik norton eraf. normaal klik ik hem weg maar vaandaag even niet goed opgelet en op instaleren gedrukt maar wil norton er nu echt af hebben. kan de uninstall alleen niet vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dan moet je even naar ingevoegde site gaan, anders blijven er stukjes over van Norton enkun je problemen krijgen met andere programma's. Ik heb van alles geprobeerd, voordat iemand hiermee kwam en dat hielp meteen.

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?Open&src=&docid=2004020909040706&nsf=tsgeninfo.nsf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

start , configuratiescherm, programma's en dan alles wat met norton te maken heeft verwijderen.

als je zeker wilt zijn dat ALLES van Norton helemaal weg is gebruik je de norton removal tool die je hier http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039 kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er vzijn nspeciale norton applicaties in o9mloop, want je kunt standaard niet alles wissen, google ve3ven op norton uninstaller, dan vind je ze snel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google eens "revo uninstall",(ik weet zo gauw niet of het.com of nl is. Het is een perfecte uninstaller die zelfs sleutels,subsleutels etc. weghaalt. Het is zowiezo een
goede tool.
14 jaar geleden
Ga even naar start /configuratiescherm/software /en zie je alles wat op de Computer staat ,en daar staat norton ook bij,even rechts aanklikken en dan verwijderen.
lukt dat niet ,bij google staat ook een programma die je kunt downlaoden om Norton te verwijderen.
Veel succes.FRED
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is de tool om alle versies van Norton 2003-2010 te verwijderen. Heb je een Norton versie tussen 2003 en 2010 dan is dit het juiste tooltje:

http://www.symantec.com/norton/support/kb/web_view.jsp?wv_type=public_web&ssfromlink=true&sprt_cid=1a13409b-29db-4397-a286-9dec49f8e252&seg=hho&ct=us&lg=en&docurl=20080828154508EN

Toegevoegd na 55 seconden:
Maar zie eerst eens of er geen tekst met "Norton" staat in je configuratiescherm/Software.