hoe teken ik in powerpoint?

ik wil graag in een presentatie kunnen tekenen, niet dat ik een tekening van tevoren maar maar egt tekenruimte in de presentatie zelf. hoe doe ik dat. versie maakt niet uit

Toegevoegd na 2 minuten:
hoe werkt dat precies?

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb een smartboard ja

Toegevoegd na 5 minuten:
tenminste, een vergelijkbaar product

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.8K

Antwoorden (3)

Als je een smartboard kunt gebruiken tijdens je presentatie kun je daar gewoon 'live' op tekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan bij powerpoint 2007 wel een beetje tekenen, moet je het volgens mij wel in 1 keer goed doen. dan moet je kijken bij invoegen, en dan vormen. klik dan op het kronkelende lijntje en je kan tekenen.

Toegevoegd na 2 minuten:
en zoals hier boven genoemd staat je kan ook als je je powerpoint laat zien(f5) links onderin als je daar je muis houdt zie je daar een pennetje staan, zo kun je live tekenen tijden je presentatie maar deze tekening kan je ook gewoon opslaan in je presentatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de presentatie hebt gestart, klik je linksonder op het pen-icoontje.