Waar/hoe kun je op een iPhone/iPad instellen, dat alle muzieknummers aanwezig in de bibliotheek willekeurig (random), worden afgespeeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je je muziek aan doet staag er onder on de balk
Artiest Album Muziek Video
(of andere keuzes als je dat hebt veranderd)
Klik je dan op muziek dan krijg je een lijst met alle liedjes in beeld. Daarboven staat shuffle. Klik, en alle liedjes worden random afgespeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling: ipv Muziek staag er Nummer. Die moet je klikken.
Yes you can!

Andere antwoorden (3)

Muziek > nummers (staat onderin) > shuffle.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan als er 1 album is geselecteerd. Als er 1 liedje herhaald wordt staat linksbovenin een klein 1'tje bij het repeat symbool.
Dan moet je de muziek in de lijst op shuffle zetten, hiermee speelt je iPhone/iPad de nummers door elkaar, zo'n shuffle tekentje ziet er zo uit:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast de repeat buton staan een shuffle tekentje, klik die aan--> klaar