Iemand ervaring met de vooraf ingevulde belastingaangifte ?

Ik heb vandaag het aangifte programma gedownload en tijdens de installatie vraagt het programma mij of ik de gegevens wil downloaden. Ik kies voor ja en nadat de installatie voltooid is zegt hij dat ik vanzelf inde beveiligde internet omgeving om de gegevens te downloaden. Nou mooi niet dus. Er worden geen gegevens gedownload of daartoe de mogelijkheid gegeven. Vorig jaar had ik dit zelfde probleem. Zijn er meer mensen die dit hebben ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je DigiD juist is zou hij wel gegevens moeten downloaden, dus misschien moet je het nog eens proberen?
Zie hier voor meer informatie;

Toegevoegd na 2 minuten:
Oja als het nog niet lukt bel dan de belasting telefoon: 0800 - 0543