Hoe zorg je dat als je bij de ene browser inlogt, de andere browser niet inlogt?

Ik log bij internet explorer in met een account, en als ik dan macthon gebruik, is die ook ingelogd. Hoe kan je zorgen dat dat niet meer gebeurt?

Toegevoegd na 2 uur:
maxthon*

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer eens een echt andere browser:
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- Opera

Maxthon gebruikt namelijk gewoon Internet Explorer onderliggend. Het is dus IE, maar dan met een andere schil er om heen (+ diverse toegevoegde functies).