Hoe verwijder je creatief cloud volledig?

Ik dacht adobe creatief cloud volledig te hebben verwijderd todat ik gister dit teken in mijn menubalk kreeg(zie bijlage)
Hoe kan ik dit verwijderen ??

Toegevoegd na 3 dagen:
ook heb ik een raar venster in mn beeld(zie foto) als ik een pop up van de updater open komen de rode,gele en groene knoppen maar ze werken niet. Ik denk dus dat dit met adobe te maken heeft

Toegevoegd na 3 dagen:
ook heb ik een raar venster in mn beeld en als ik een pop up van de updater open komen de rode,gele en groene knoppen maar ze werken niet. Ik denk dus dat dit met adobe te maken heeft

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (2)

heb je geprobeerd het via configuratiescherm > programmas > programmas en onderdelen heb je het daar ook verwijderd? dit zou het moeten oplossen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij heeft Mac OS X geen windows
Misschien heb je adobe creative cloud verwijderd maar adobe manager niet want die logo is als het goed is van adobe application manager