Is het mogelijk om de PST bestanden in Outlook 2013 te verplaatsen naar een SDHC kaart en vanaf die nieuwe locatie met Outlook te werken?

Weet iemand hoe je dit stap-voor-stap aanpakt, zodat Outlook automatisch de nieuwe bestandslocatie weet te vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bij de locatie van de archiefmappen de locatie opgeven waar de SDHC-kaart zich bevindt.

Toegevoegd na 1 uur:
1. Outlook afsluiten.
2. De map "Outlook-bestanden" verplaatsen naar de SDHC-kaart.
Die map staat normaal in: C:\gebruikers\jouwnaam\documenten\outlook-bestanden

3. Dan Outlook opnieuw opstarten. Dan krijg je de melding, dat hij de bestanden niet kan vinden en dan moet je doorverwijzen naar de map
op je SDHC-kaart.