bestand exenstie van een map?

weet iemand de bestand extensie van een map

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je verwart mappen en bestanden. Een bestand heeft inderdaad een extensie, een map daarentegen wordt gebruikt als "enveloppe" waarin je een aantal bestanden kan plaatsen. De map kent dus ook geen extensie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (1)

een map heeft geen extentie. Een map is namelijk geen bestand, mappen kunnen opgezocht worden door gewoon de mapnaam te herkennen, en dan daarin verder te gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aanvullend: Niet te verwarren dat een map wel punten kan bevatten.