Soms als ik op de computer zit, wordt mijn scherm opeens zwart. Weet iemand hoe je dit oplost?

Het is niet om een bepaalde tijd en meestal wordt het scherm heel even zwart en daarna weer normaal, maar het is heel irritant als je bijvoorbeeld een filmpje kijkt of een spel doet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt proberen de kabel te vervangen die van je monitor naar je videokaart gaat. Of tijdelijk een andere monitor gebruiken om te zien of het probleem zich daar ook voordoet.
Anders even de drivers van je video kaart updaten naar de meest recente versie.
Utrecht
10 jaar geleden
Misschien kan je computer er niet zo goed tegen, als je erop zit...

Het beste antwoord

Heb je de stekker al eens uit het modem getrokken en na een halfuurtje er weer in gedaan en zo de pc opnieuw opgestart? Dat advies heb ik eens van KPN gekregen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Modem heeft niks met je beeldscherm te maken
capthavoc
10 jaar geleden
raar advies ?
maar eerlijk gezed wat heeft de internet verbinding nou met je beeldscherm te maken ?
Je kan dus niet zogezegd je internet provider bellen om dat soort problemen op te lossen . je internet provider bel je als je geen verbinding hebt met internet TV of telefoon.
niet omdat je beeldscherm het niet doet
Dat is zoiets als de bakker vragen om een kilo runderlappen

Andere antwoorden (1)

Misschien heeft het iets te maken met de "energie-besparings-instellingen". Dat het scherm, na een bepaalde ingestelde tijd, donker wordt en na aanraken van een toets
weer "wakker" wordt.
Even bij deze instellingen (via configuratiescherm) kijken wat de ingestelde tijd is en deze naar wens wijzigen.