Kan je met meerdere browsers werken op 1 computer ?

ik zag net Opera en wil dat proberen terwijl ik een andere gebruik

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
8.7K

Het beste antwoord

Je bedoeld een internetbrowser, dat zeg je in je reacties.
Ja hoor, er is geen wet die zegt dat je dit niet mag doen.
Standaard heb je meestal Internet Explorer op je pc staan, en veel mensen hebben daarnaast nog 1 of 2 andere browsers.
Er is er maar 1 die je als standaard in kunt stellen, dit is degene die geopend word als je bijvoorbeeld een link aanklikt in je mailprogramma, maar je kunt altijd een andere gebruiken.

Ik heb zelf Firefox als standaard, maar gebruik af en toe Internet Explorer, voor een paar sites die om de 1 of andere vage reden niet in Firefox willen werken.
En meerdere browsers is handig als je bijvoorbeeld 2 Facebook accounts hebt. Kun je op beide ingelogd blijven.
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor dat is geen enkel probleem, opera, google chrome, firefox enz zo kan jezelf proberen wat je het beste bevalt.