Gekopieerde tekst in een Word bestand laten 'doorlopen', hoe?

Ik heb tekst uit een PDF gekopieerd in een Word bestand.
De tekst loopt niet door maar zet bijv. 4 woorden op een regel en begint dan weer op de volgende regel.
Hoe kan ik op een snelle manier de tekst laten doorlopen?

Ik gebruik Office 2010.

Zie bijlage voor een voorbeeld.

Alvast bijzonder bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
3.5K

Antwoorden (2)

In dat stukje tekst de optie zoeken en vervangen de harde returns vervangen door een spatie. De nieuwe versie van word heb ik hier niet, maar de oude versie word 2000 staat dat onder:

(Menu) bewerken / (submenu) vervangen / (knopje) meer / (knopje) speciaal, en dan moest je de "alieamarkering" hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Type [CTRL] F
Kies Vervangen
Zoeken naar: ^p
Verwijder alle nieuwe regels door: Volgende zoeken -> Vervangen etc.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry vergeten: Vervangen door: spatie

Toegevoegd na 12 minuten:
Nog sneller:
Type [CTRL] H
Zoeken naar: ^p
Vervangen door: spatie
Volgende zoeken -> Vervangen etc
SimonV