Hoe krijg ik mijn ipad, die is vastgelopen met foutmelding, weer aan de gang?

na het opladen van mijn ipad verschijnt de melding 'Not enough storage'. Er is niet genoeg ruimte op icloud om een backup te maken. Er zijn 2 opties nl. close of settings. Beide opties werken niet. De ipad reageert nergens op en ik kan hem ook niet helemaal uitzetten omdat de foutmelding alles blokkeert. De rode schuif die je dicht moet zetten om helemaal af te sluiten reageert ook niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit heb ik ook al eens gehad.
De oplossing is de ronde knop onderaan en de aan/uit knop samen ingedrukt houden tot de ipad uitschakelt. Duurt zo'n 20 seconden.