Bij Documenten heb ik ineens bij oude documenten staan '' OOBE.Document''; hoe kan ik deze nu uitlezen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K
Reddie
10 jaar geleden
Open met kladblok / notepad kan misschien iets verduidelijken omtrent de inhoud.

Het beste antwoord

Rechtsklikken op het document en dan "Openen met". Kies vervolgens het juiste programma waarmee je het wil openen. Dat kan uit de aanbevolen programma's of uit andere programma's. Eventueel selecteer je om het voortaan altijd met dat programma te openen: Dit type bestand altijd met dit programma openen.

Toegevoegd na 23 uur:
Een andere mogelijkheid is ga naar het Configuratiescherm, Programma's, Standaardprogramma's. Kies daar "Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen".
Selecteer daar je .doc en koppel het aan een programma zoals Microsoft Word of een ander vergelijkbaar programma.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij rechtsklikken krijg ik niet'' Openen met'' maar ''Openen'' daarnaast advies gekregen ''Advanced File Optimizer'' te downloaden. Geen enkele effect. Wat nu?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zie uitbreiding antwoord. Als het dan nog niet lukt breid dan je vraag uit met informatie over welk officepakket je gebruikt. Ook kun je je PC terugzetten naar een vorige situatie met Systeemherstel om het probleem op te lossen..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geweldig!