Ik heb op mijn laptop (sony vaio ) windows 8 gezet ,en nu heb ik problemen met draadloos internet erop te zetten ,wie kan mij vertellen hoe?

ik heb nog nooit met windows 8 gewerkt ,is nieuw voor me ,kan iemand mij vertellen hoe je daar makkelijk draadloos internet op krijgt ,had altijd windows 7 ,en geen probleem ik hoor van u m,v,g, Fred

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als u op het startscherm(net als op de foto die u heeft geplaatst) bureaublad intypt en op enter drukt krijgt u het oude Windows omgeving te zien en dan kunt u makkelijk net als in Windows 7 uw WiFi instellen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je Windows 8 hebt geïnstalleerd dan herkent Windows je Wifi-eenheid niet.
Je moet daar apart drivers voor downloaden. Je zult ook merken dat andere zaken het niet doen, zoals je volumeknoppen en zo.
Download de drivers bij de link hieronder (denk aan het invullen van het juiste typenummer, er zijn heel veel verschillende Vaio's gemaakt)
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja bedankt
Ik heb een sony vaio PCG- 718 M
Er staat wel 717 & 719
Ik denk hij bestaat toch wel
m,v,g
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de site zegt ,,,Not rocomended on this sony vaio ,he is only build for windows 7