kan ik in archief van outlook verder terugzoeken dan een jaar geleden? hoe dan?

ik probeer oude e-mails te vinden. outlook slaat deze automatisch op in archief. kijk ik terug in archieven dan zie ik dat daar mails staan tot een jaar geleden. waar staan de oudere e-mails en hoe kan ik deze benaderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
6.2K

Het beste antwoord

In een Outlook archief (PST-bestand) kunnen grote hoeveelheden data worden opgeslagen, ongeacht het jaar. Het meest waarschijnlijke is dan ook dat je +/- 1 jaar geleden (onbewust?) een ander archief bent gestart of je computer opnieuw hebt geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou in Outlook zelf, het emailadres van de betreffende mail kunnen invoeren in het zoekvak o.i.d.