Map verdwenen, hoe los ik dit op?

Ik had een verslag gemaakt en opgeslagen in een map die weer in een andere map zat. Toen ik het verslag net wilde openen, was hij er ineens niet meer. Het mapje waar het verslag in zat ook niet meer. De map waar die andere map in zat was er wel. Ook zie ik het verslag nog terug in mijn recente documenten op word. Als ik hem via word probeer te openen, geeft ie een foutmelding aan: "De mapnaam is ongeldig." Ik kan het mapje en verslag ook niet terug vinden in de prullenbak. Ik heb windows 8. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het document zal qua naam niet veranderd zijn. Je kan dus de documentnaam gebruiken bij het "zoeken" naar de bestanden. Weet even niet waar dat in windows 8 zit maar daar kun je eventueel nog op googlen. Waarschijnlijk heb je de map per ongeluk naar een andere map gesleept zonder dat je er erg in had. Succes :)

Ga naar windows verkenner en typ de titel van je verslag in. Als het goed is staat hij dan ergens tussen en kan je 'm openen. Als hij er dan niet tussen staat is hij waarschijnlijk weg.

Als je bang bent dat de naam veranderd is kun je ook zoeken op: documenten gewijzigd tussen datum X en datum Y En dan zoeken in heel de computer, niet alleen in het vakje documenten of mappen

Waarschijnlijk per ongeluk verwijderd? Met een beetje geluk kan je nog aan de slag met recoverysoftware. Wel best uitvoeren vanop een andere pc, want als het bestand overschreven raakt is het definitief verloren!

Pak je backup erbij, zoek daar je bestand en zet het terug op de plek waar het hoort.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100