Hoe verwijder je de 'leverancier' van je tablet?

Onlangs ben ik begonnen met een cursus via de NHA. Ik kreeg van hen een tablet.
Wanneer je deze tablet opstart, krijg je altijd heel groot NHA te zien. Is dat op de een of andere manier te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt eraan wat het voor model is. Je zou eens een zoekopdracht op Google kunnen doen als "rooten " of "how to root my "
Waarschijnlijk vind je dan verschillende fora waar mensen met dezelfde tablet hebben weten te achterhalen hoe ze root-toegang tot de tablet hebben weten te krijgen. Met root-toegang kun je dit soort zaken vaak eenvoudig aanpassen. Waarschijnlijk zijn er al meer mensen geweest die dit hebben gedaan met jouw type laptop van de NHA. Succes!

Antwoorden (2)

Nee, ik denk van niet. De tablet is gebonden aan de cursus dus hij is speciaal zo gemaakt. Als je hem gaat proberen te verwijderen en ze komen erachter kun je voor de kosten van de tablet opdraaien. Ik zou gewoon het zo laten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt eraan wat het voor model is. Je zou eens een zoekopdracht op Google kunnen doen als "rooten " of "how to root my "
Waarschijnlijk vind je dan verschillende fora waar mensen met dezelfde tablet hebben weten te achterhalen hoe ze root-toegang tot de tablet hebben weten te krijgen. Met root-toegang kun je dit soort zaken vaak eenvoudig aanpassen. Waarschijnlijk zijn er al meer mensen geweest die dit hebben gedaan met jouw type tablet van de NHA.

Succes!