Ik Kan niet in de oceaan bij Google Earth?

Ik heb de niuewste versie van google earth iedereen vind het super maar er is een probleem ik kan niet bebruik maken van de laag oceaan ik probeer het maaar het lukt niet, iemand uitleg how het kan werken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik heb de optie als ik het opstart om te kiezen uit : Set Google Earth to DirectX mode of OpenGL mode. Ik kies voor DirectX en kan zo onder water duiken. Misschien moet je als je die opties niet hebt het programma un-installeren en dan opnieuw downloaden. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je je examen marifoon gehaald? Anders is hij helaas niet zeewaardig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien moet je dubbelklikken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkt niet!!!!!!!!!!!! snik snik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jammer. En dat examen marifoon dan?