Kan je een cd met een iso bestand zo maken dat die toch nog bootable word?

Ik heb een OS op een CD gezet maar heb niet alle bestanden er zeg maar los op gezet maar in 1x het hele iso bestand. Nu pakt die de cd niet bij het booten.
Is er een programma die er voor zorgt dat die bij het booten in dat iso bestand gaat kijken? Of een programma die alles even uit die iso haalt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

om een lang antwoord kort te maken ''nee dat kan niet'' dan kan hij niet de boot bestand lezen omdat het voor hem onbereikbaar is

grzz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

undisker kan iso files uitpakken. Maar dat maakt de disk nog niet bootable. Daarvoor moet je toch echt het ISO bestand op de juiste manier (DISK from ISO) schrijven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze beelden van ISO Bevatten geen Microsoft werkend systeem. U kunt niet deze beelden gebruiken om Windows te installeren; zij zijn voor reparatie slechts doeleinden.
Er zijn geen ISOs voor Windows NT, 2000, of XP. Als u aan laars van CD uw Windows NT moet herstellen, te gebruiken 2000, of de computer XP, gelieve originele de installatiecd van Windows, die bootable is.

Om dit dossier te gebruiken, download het aan uw Desktop. Gebruik een CD-Brandend programma (Nero, de Gemakkelijke Schepper van Media) om dit CD Beeld aan cd-r/cd-RW te branden. Zodra het beeld het branden heeft beëindigd, zet de computer aan u geïnitialiseerd wilt en CD in de aandrijving van CD-ROM opneemt. Als de computer niet van CD initialiseert, begin en controleer uw BIOS montages opnieuw om ervoor te zorgen dat de aandrijving van CD-ROM vóór de harde schijf in de laarsorde vermeld is. Voor hulp met dit, merk de documentatie aan uw computers fabrikant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig branden alle programma`s iso`s bootable als dat zo in de eigenschappen van de iso staat. Je hoeft er zelf dus niets aan te doen! Btw in Windows 7 kan je iso`s branden zonder externe software, deze zijn ook gewoon bootable.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ow sorry niet goed gelezen.. Maar je kunt dan ipv uitpakken de iso meteen branden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Check Magic Iso. Kan je bestanden van en naar de iso slepen