flash werkt niet in firefox 13.0.1 wat moet ik doen?

flash werkt niet in mijn firefox, alles is up2date zowel firefox als flash maar hij schijnt gewoon niet te werken in firefox...

ik weet dat chrome het probleem moet oplossen maar ik ben niet zon fan van google chrome (ondanks ik hem wel heb)

Wie raad mij aan wat te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De combinatie van Firefox en Flash Player levert momenteel regelmatig problemen op. Vaak crasht de browser sinds de laatste versie van Player is uitgekomen (zie bron).

In jouw geval werkt Flash Player kennelijk niet (meer).
Je kunt het programma het beste verwijderen met de uninstaller die je op deze pagina vindt: http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html
Volg de instructies die erbij staan, herstart je pc en installeer de nieuwste versie van het programma. Je loopt dan wél het risico dat Flash Player weer prima werkt, maar dat Firefox problemen geeft...
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb gedaan wat je zei, ik heb zelf firefox helemaal opnieuw geïnstalleerd en bij appdate >> local en roaming de mappen verwijdert...
helaas geen resultaat blijft het zelfde...
denk je dat dit nog gefixt gaat worden op korte termijn?
Pieter2011
11 jaar geleden
O, je had Firefox niet hoeven verwijderen, want het probleem zit echt bij Flash Player. Maar ik vind het wel raar dat bij jou niet Firefox maar Flash Player steeds crasht. Daar heb ik ook niet echt een verklaring voor. Zoals je waarschijnlijk wel weet komen er van Flash Player telkens nieuwe versies uit. Bijna elke 2/3 weken of zo. Omdat bij veel gebruikers de browser (Firefox) crasht, zullen ze wel snel met een update komen. Tot die tijd zou ik gewoon even een andere browser gebruiken. Als je over 1 of 2 weken de nieuwste versie probeert, is het probleem misschien opgelost. Maar gebruik dan wél de uninstaller die hierboven in de link staat om de oude versie te verwijderen! Dat is de enige manier om de oude versie echt goed te verwijderen. Als je het probleem desondanks toch blijft houden, dan weet ik er ook geen verklaring (of oplossing) voor. Dan kun je het probleem beter even op een computerforum voorleggen, denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het werkt weer naar behoren!

Andere antwoorden (1)

Ik heb al noodgedwongen chrome gedownload, die speelt alles wel goed. Gelukkig is er een fix van adobe, Probleem opgelost en chrome gaat de prullebak weer in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, dank je! zonder firefox leven is toch wel een mankement heh ^_^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb een update gedaan (er lijkt geen update te zijn overigens) maar er is niks veranderd...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij werkt het wel, nog niet zoals het was er is mee te leven.