Hoe krijg ik grotere letters in outlook webmail?

Als ik mijn werk webmail open (op een willekeurige pc of laptop) dan heb ik erg kleine letters. Hoe krijg ik die groter? Het lijkt alsof het uitgezoomd is. Ik heb het dus alleen bij mijn webmail van het werk. Mijn vrouw heeft dezelfde webmail en die heeft geen problemen....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Druk op CTRL +

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel dus de CTRL-toets met de Plus-toets. Met de Min kun je weer uitzoomen.
bamibal
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan gebruik maken van CTRL + Scrollwheel van je muis.