Ik speel altijd mahjongg op deze site: http://www.mahjong.nl/spelen/mahjongg.php. Nu zijn alle afbeeldingen verdwenen.Kan ik dit zelf verhelpen?

Ik weet niet wat ik heb gedaan maar mocht je de oplossing weten: graag in zo simpel mogelijke taal.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gebruik je internet explorer? laat dit dan weten
zoniet download dan google chrome of firefox webbrowser die laat minder cookies toe
kan ook virus zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ik gebruik internet explorer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb reeds geprobeerd het programma te gaan zoeken op het cinfuguratiescherm, en dan vervolgens te verwijderen, en dan opnieuw te laden. Dit is echter niet gelukt! Is er nou niemand die hier even een kwartiertje tijd voor wil maken?
Amadea
10 jaar geleden
Het in principe zelfde spel, maar beter zichtbaar en met leukere geluiden staat op mijn Windows Vista laptop als Mahjong Titans standaard bij de Ontspanning.

Het beste antwoord

Het is een Flash game. Vorige week heb ik een update van de Adobe Flash player gekregen. Nou gebruik ik Mozilla Firefox en geen Internet Explorer, maar ik vermoed dat je ook voor Explorer een verbeterde versie van de Flash player nodig hebt.
Ga naar de website http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ en installeer volgens de aanwijzingen het vernieuwde programma. Je zult zien dat daarna het spel weer als vanouds werkt!
Amadea