Is het mogelijk om meerdere iso"s op 1 dvd te branden?

Toegevoegd na 9 uur:
Bijv. een paar linux iso,s naast elkaar (is een besturingssysteem) op 1 dvd branden en dan bij het opstarten selecteren welke je wil gebruiken?

Toegevoegd na 9 uur:
Bijv. een paar linux iso,s naast elkaar (is een besturingssysteem) op 1 dvd of blu-ray branden en dan bij het opstarten selecteren welke je wil gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Het is mogelijk om meerdere iso's op een DVD te branden. Selecteer bestand toevoegen, en brand het niet als image, maar dus als een gegevens DVD.

succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe niet als werkende DVD of CDROM. Dit omdat een ISO o.a. ook bootcodes (opstartcodes) bevat (bij meerdere ISO's kan een apparaat geen keuze maken welke te volgen en zal vastlopen)
Of je moet veel moeite willen doen om alles uit te pakken, en dit samenvoegen tot één nieuw ISO-bestand (met soortgelijke ISO's als bijvoorbeeld een TVserie werkt dit niet omdat veel bestanden binnen de verschillende ISO's dezelfde naam hebben)

Je kunt wel meerdere ISO-bestanden als DATA op een schijfje branden. Deze kun je dan weer afspelen via bijvoorbeeld DaemonTools ( http://www.daemon-tools.cc/eng/products/dtLite ). Dit programma maakt virtuele schijfstations aan om ISO's te lezen alszijnde het (DVD)schijven zijn zonder deze te hoeven branden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.