is het mogelijk om illustrator 6 te openen in illustrator 5?

Ik zit in de sponsorcommissie van de voetbalvereniging. Nu hebben wij logo's gekregen gemaakt in Illustrator CS6. Is deze ook te openen in CS5 op een of andere manier zonder de sponsoren lastig te vallen (moet blij zijn dat ze een vectorbestand hebben)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

CS6 kan het echter wel het opslaan als CS5.

"CS6 can definitely open the CS5 saved native Illustrator ( .ai ) files. In order to open the files saved from Illustrator CS6 in CS5, you would need to save the file to CS5 version.
Illustrator provides you with the option to save a file which is compatible with its earlier versions.
This saved file can be opened in Illustrator CS5 without any warnings.."

Indien gewenst kan ik dat wel even doen, heb CS6 staan :)

Toegevoegd na 2 minuten:
CS6 kan het echter wel het opslaan als CS5.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als dat mogelijk is graag. Het gaat om 2 bestanden. Als U mij een e-mail adres geeft stuur ik u de bestanden graag toe.

Andere antwoorden (1)

Als je een bestand probeert te openen in Illustrator CS 5 dat gemaakt is in Illustrator 6, is dit niet mogelijk. Andersom is dit wel mogelijk. Het beste dat je kan doen is het proberen na te maken. Sla het op als een PDF, en open dat in Illustrator CS 5.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grappig, had je bron niet gezien, en heb toch dezelfde gebruikt :)