Waarom krijg ik in Windows media player geen beeld bij een .mov file? Het geluid dioet het wel

Als ik dezelfde files afspeel in Quicktime gaat het wel goed.

10 jaar geleden
in: Software
8.4K

Het beste antwoord

Een kwestie van de juiste codecs. WMP ondersteund lang niet alle videoformaten. Dit is simpel op te lossen door een codec pack te downloaden, Hiermee worden als het ware de mogelijkheden van WMP uitgebreid en kan jij je video gewoon zien.
In de bron de beste link om je codecs te downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Heb ik gedaan. Vervolgens computer opnieuw gestart. Gevolg: stadaard zoekmachinje gewijzigd en ongevraagde check van verouderde programma's. WMP geeft echter nog steeds geen beeld.
Poet
10 jaar geleden
Ik heb nu gewoon Quicktime gekoppeld aam .mov extensies
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is uiteraard ook een oplossing, mar niet wat je vroeg. Bij het installeren van software moet je altijd opletten dat je de goedbedoelde ellende niet mee installeert. Meestal een kwestie van de vinkjes weghalen. Hier heb je weer wat geleerd dus.