SPSS loopt vast, wat kan ik het beste doen?

Ik heb SPSS 16.0 op mijn computer staan, maar hij loopt vast bij de meest simpele grafieken. Ik kan niet vinden waar ik hem kan upgraden. Weet iemand wat ik het beste kan doen of waar ik het kan vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
5.7K

Het beste antwoord

Opnieuw instaleren, als het een download is staat waarschijnlijk het .exe bestand in de map: mijn documenten/ downloads. De oude verwijderen met configuratiescherm/ software. De software in de lijst opzoeken en kiezen voor verwijderen. Daarna het exe bestand laten uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het programma van de pc verwijderen, pc opnieuw opstarten, licentie opzoeken en opnieuw installeren vanaf cd of een downloadbestand.