Waar kan ik (gratis) online schaak spelen ?

Vroeger was playsite.com mijn favoriet, maar nu aan het zoeken naar een goed alternatief.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik weet dat ik kan googlen, maar hoop dat er hier fervente schaak liefhebbers zijn die mooie en/of goeie sites weten. Spelpunt had ik al geprobeert maar vind ik niets aan. Ik wil zelf kunnen instellen hoelang ik wil schaken. Liefst speel ik potjes van 20 minuten.

Toegevoegd na 1 dag:
http://www.playok.com/nl/schaken/ Hier doe ik het voorlopig mee. Gevonden dankzij een andere vraag op deze site.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.1K

Het beste antwoord

Ik speel scrabble op www.jijbent.nl. Je kan er ook schaken en nog veel meer spelletjes. En het is gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd :-) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaaaa, en zelfs stratego. Kende deze site nog niet :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, veel plezier dan maar :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kende deze site ook niet. Bedankt Esme, want ik ben een fervent scrabbelaar. Doe het elke week met mijn vriendin. We houden er zelfs een heel schrift van bij :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Gootje: Ik heet daar ook Esme, dus als je je aanmeldt (gratis), kan je me uitdagen. Ik ben er helemaal aan verslingerd (= eufemistisch voor verslaafd, ha, ha, ha).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Scrabble is dan wel weer aan te bevelen op spelpunt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heet daar trouwens geen scrabble, maar Woordspel.

Andere antwoorden (6)

Vanaf Windows Vista was dit mogelijk met Chess Titans. Deze is terug te vinden in je start menu.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via google zijn ook genoeg sites te vinden waar je online kan schaken. Zie deze link bijv maar eens:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=free+online+chess+game&meta=&aq=0&oq=free+online+chess&fp=81c7054dcb405e8a
14 jaar geleden
1e hit op google:

http://www.online-schaken.nl

Jijbent is ook leuk trouwens:

http://www.jijbent.nl/java/schaak.php

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij bent is erg leuk en zelfs stratego :P Ik ga dalijk verder spelen.
http://www.spelpunt.nl/schaken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar moet je fisher spelen en dat trekt me niet zo
Op www.playray.nl kun je ook schaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helena`s online schaken.dat is een gezellige schaaksite en is gratis tot 25 partijen.wordt je een vip member,kan je meedoen aan toernooien kan je tot 255 partijen spelen.de partijen zijn niet tijdsgebonden,maar je kunt wel klok partijen spelen.er is een chat en bericht optie bij.pas op dat je de partijen niet verwaarloost,want na zeven dagen geen zet te doen vervalt de partij en gaan de punten naar de tegenstander!

zeker de moeite waard om deze site te bezoeken en een account aan te maken!