Waarom krijg ik zwart beeld vanuit windows moviemaker?

Alle filmpjes ingevoerd, overgangen gemaakt, alles klaar maar na opslaan als film naar wat voor mogelijkheid ook altijd alleen geluid en een zwart beeld! Wat doe ik fout??
Voor de zekerheid ook andere projecten gemaakt met foto's e.d. maar telkens hetzelfde resultaat...

Toegevoegd na 38 minuten:
Mijn Moviemaker-versie is de laatste die te downloaden is (versie 2012, build 16.4.3508.0205). Ik heb Windows 7. In Moviemaker ziet alles er prachtig uit, het probleem doet zich pas voor na opslaan/exporteren. MP4 of WMV geeft geen verschil.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben dit 'probleem' zelf ook meerdere keren tegengekomen. Oplossing: wacht tot de filmpjes die je importeert helemaal geladen zijn, dit kan -vooral bij wat gedateerde computers- een tijdje duren. Je hoort waarschijnlijk wel audio, maar ziet geen beeld. Geduld.

versie je video codecs eens, probeer (gratis) k-lite of xp codec pack Toegevoegd na 24 seconden: ververs je video codecs eens, probeer (gratis) k-lite of xp codec pack

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100